Mokyklos įsivertinimo tikslas yra kurti mokyklą kaip nuolat besimokančią organizaciją, kurios nariai kartu aptaria savo veiklos kokybę, susitaria dėl jos tobulinimo krypčių bei būdų ir siekia juos įgyvendinti.

Mokyklos įsivertinimo procese yra svarbu ne tiek pats vertinimas, kiek mokymasis. Tai augimo priemonė tiek individo, tiek organizacijos lygmeniu.

Veiklos įsivertinimas padeda atsakyti į šiuos klausimus:

  • Kaip mums sekasi?
  • Iš kur mes tai žinome?
  • Ką darysime toliau?

Nuo 2005 metų, vadovaujantis Švietimo ir mokslo ministro įsakymu (2005-07-22, Nr. ĮSAK-1557), visose ikimokyklinio ugdymo įstaigose rekomenduojama taikyti veiklos įsivertinimo metodiką. Veiklos įsivertinimą rekomenduojama vykdyti 5 etapais:

  1. Pasiruošimas,
  2. Platusis veiklos įsivertinimas,
  3. Pasirinktos srities (rodiklių) nagrinėjimas ir giluminis veiklos įsivertinimas,
  4. Atsiskaitymas ir informavimas,
  5. Planavimas.

Veiklos įsivertinimą įstaigoje koordinuoja direktoriaus įsakymu patvirtinta veiklos įsivertinimo koordinavimo grupė.

Atlikdami platųjį veiklos įsivertinimą įstaigos pedagogai analizuoja visas įstaigos veiklos sritis ir rodiklius, vertina kiekvieną pagalbinį rodiklį keturiais lygiais: 4 – labai gerai; 3 – gerai; 2 – patenkinamai; 1 – nepatenkinamai. Apžvelgus įstaigos situaciją, išsiaiškinus įstaigos privalumus ir probleminius (mažiausiai įvertintus) pagalbinius rodiklius, einama gilyn, pasirenkant vieną ar kelis rodiklius detaliai (giluminei) analizei.

Išsamiam pasirinkto rodiklio(-ių) įvertinimui naudojami mažiausiai trys metodai (pvz., dokumentų analizė, anketavimas, stebėjimas, lyginamoji analizė, diskusijos ir pan.), tyrimuose siekiama sužinoti kuo išsamesnę visos bendruomenės nuomonę apie vertinamus veiklos aspektus.

Veiklos įsivertinimo koordinavimo grupė apibendrina gautus duomenis ir juos pateikia įstaigos pedagogų tarybai, administracijai. Aptarti rezultatai pateikiami bendruomenei įstaigos stende, interneto puslapyje, tarybų posėdžiuose, įtraukiami į metų veiklos programas, strateginius, kvalifikacijos kėlimo ir kitus planus.

2020 metais vasario mėnesį įstaigoje pravestas Platusis veiklos įsivertinimas. Plačiajam veiklos įsivertinimui atlikti buvo pasirinktos Ikimokyklinio ugdymo mokyklos vidaus audito metodikos 2 priedo pateiktos sritys, temos ir veiklos rodikliai.

Plačiajame  audite  dalyvavo  16 darželio  bendruomenės narių: auklėtojos, techninis personalas, darželio tarybos narys. Buvo  įvertintos  6  Mokyklos  veiklos  sritys  pagal  ikimokyklinio  ugdymo  mokyklos  veiklos  rodiklių  lentelę. Remiantis  plačiojo  audito  rezultatais,  geriausiai  įvertinta  sritis- mokyklos valdymas- 3,76, ištekliai – 3,75, etosas- 3,69, vaiko ugdymas ir ugdymasis- 3,64, parama ir pagalba vaikui ir šeimai-3,54, vaiko ugdymo(si) pasiekimai-3,18

Silpniausia Mokyklos   veikos  sritis  yra -vaiko ugdymo(si) pasiekimai-3,18.

Mokyklos  veiklos  rodiklių  įvertinimą    atspindi   lentelės. Analizuojant  lenteles  galima  pamatyti,  kaip  mokyklos  darbuotojai  įvertino    pagrindinius  bei  pagalbinius  rodiklius.

ŠALČININKŲ LOPŠELIS-DARŽELIS  „VARPELIS“

 

2020 m. PLAČIOJO AUDITO IŠVADOS

  1. ETOSAS – 3,69

 

Mokyklos vertybės 3,8
Mokyklos įvaizdis 3,72
Mokyklos vidaus ir išorės ryšiai 3,51
  1. VAIKO UGDYMAS IR UGDYMASIS – 3,64

 

Ugdymo turinys 3,8
Ugdymosi turinio ir procesų planavimas 3,29
Ugdymosi proceso kokybė 3,73
Šeimos ir mokyklos bendradarbiavimas ugdymo procese 3,62
  1. VAIKO UGDYMO(SI) PASIEKIMAI – 3,18
Vaiko raidos ir pasiekimų įvertinimas 2,93
Vaiko pasiekimų kokybė 3,43
  1. PARAMA IR PAGALBA VAIKUI, ŠEIMAI – 3,54
Vaiko teisių garantavimas ir atstovavimas 3,93
Vaiko poreikių tenkinimas 3,21
Parama ir pagalba šeimai 3,47
  1. IŠTEKLIAI – 3,75

 

Personalo politika 3,87
Materialinė aplinka 3,62
Finansiniai ištekliai 3,47

 

 

  1. MOKYKLOS VALDYMAS – 3,76

 

Vidaus auditas 3,91
Strateginis mokyklos planas, metinė veiklos programa bei jų įgyvendinimas 3,6
Mokyklos vadovų veiklos veiksmingumas 3,96
Valdymo ir savivaldos dermė 3,58

 

Apžvelgus  darželio  situaciją,  išsiaiškinus  teigiamus  ypatumus  ir  problematiškas  sritis  apsisprendėme,  kurią  sritį  pasirinksime  giluminiam  auditui. Mokyklos  bendruomenei  pritarus  buvo  nutarta  pasirinkti rodyklį 3.1.vaiko raidos ir pasiekimų įvertinimas-2,93

Rinkdamiesi  sritis  giluminiam  auditui   atsižvelgėme  į  tai,  ar  šioje  srityje  esame  pakankamai  stiprūs,  ar  esame  pajėgūs  pakeisti,  pagerinti  rezultatus  per  gana  trumpą  laiką.

Paskutinės naujienos

Morkų diena „Bitučių” grupėje

9 rugsėjo, 2020

SU ŠVENTOM VELYKOM!

9 rugsėjo, 2020

Verbų sekmadienis

9 rugsėjo, 2020

Žemės diena

9 rugsėjo, 2020

Margiausios Velykos

9 rugsėjo, 2020

STEAM integracija į ugdomąjį procesą

9 rugsėjo, 2020

Archyvai

x